Stævneudvalget

ANSVARSBESKRIVELSE

KLUBSTÆVNER
Der afholdes årligt to klubstævner, som kun er for rideklubbens medlemmer. Her kan småbørn og ryttere fra ridefysioterapien deltage. Derudover kan der laves klasser i eksemplevis ponygames og fodbold.

Formålet med at afholde klubstævner er blandt andet, at forberede rytterne til at deltage i D-stævner og at give øvede ryttere muligheden for at ride en sværere klasse end de starter til andre stævner.

Derudover er det også formålet, at træne hjælperne, så de bliver trygge ved at skulle hjælpe til D- ogC-stævner

Stemningen ved et klubstævne skal altid være, at det er her vi giver os tid, så alle kan lære i en godstemning.

D-STÆVNER
Vi bestræber os efter at afholde to-tre venskabsstævner årligt og inviterer ryttere fra hele distriktet.
Stævnerne afholdes udendørs i forår/efterår med dressur og spring som dicipliner.

C-STÆVNER
Vi afholder pt. ingen C-stævner.

Stævneudvalget fastsættes hvert år på generalforsamlingen og sørger selv for bemanding ved eventuelle udtrædender.

Stævneudvalget holder løbende møder og sørger for den nødvendige information ved distrikt 8.

STÆVNEUDVALGET

Det er stævneudvalgets opgave at planlægge og afholde stævner med hjælp fra rideklubbens medlemmer.

MEDLEMMER AF STÆVNEUDVALGET - 2023/2024

Sandra Nissen, 22 53 55 03