Gæster - Facilitetskort

GÆSTER - FACILITETSKORT

Når du benyter dig af faciliteterne hos Broagerlands Rideklub med en medbragt hest, skal du købe et facilitetskort, samt registrer dig i forhold CHR registeret.

PRISER

Medlemmer                                     40 kr. pr. gang
Ikke-medlemmer*                            75 kr. pr. gang

*Ikke-medlemmer: Du kan prøve vores faciliteter 1-2 gange, hvorefter vi forventer at du bliver medlem af klubben

Facilitetskortet dækker brugen af ridebaner ude- og indendørs, samt øvrige faciliteter på staldgangen, som striglepladser, solarie og vaskeplads.

Vi henstiller til at øvrige faciliteter på staldgangen, som striglepladser, solarie og vaskeplads kun benyttes når der på grund af vejrlig omstændigheder ikke er muligt at sadle op og klargøre hesten udendørs/ved trailer.

Facilitetskort betales via mobilepay nr: 820442

Der er opsat opslag med QR kode på staldgangen til betaling af af facilitetsgebyr.

Sådan gør du:

Tjek halplanen, for at se hvornår vores faciliteter bruges til undervisning/ridefysioterapi - på de markerede tider kan faciliteterne ikke bruges.

Hvis du skal ride undervisning, vil vi gerne vide det - skriv tidspunkt og hvilken bane du rider på, på vores facebook gruppe "Broagerlands Rideklub"

Hvis du blot skal ride uden underviser, så ankommer du blot og bruger faciliteterne.

HUSK at registrer din hest i forhold til CHR register: Link til information om CHR registrering

Har du spørgsmål - så skriv en besked i formularen herunder: